Blog


Ce este SEO?

SEO este abrevierea expresiei Search Engine Optimization, adica optimizarea pentru motoarele de cautare, si este unul dintre cele mai insemnate procese de promovare online. SEO este responsabil de indexarea corespunzatoare a unui site de catre motoarele de cautare pentru a-i creste traficul calitativ. Acest domeniu, relativ nou, implica un set de operatiuni ce cresc organic vizibilitatea unui site si accesul acestuia la pozitii superioare in pagina de rezultate. Ce presupune SEO, mai exact? Atunci cand cineva cauta pe Google un anumit subiect, de regula un cuvant sau o expresie-cheie, motoarele de cautare......

Detalii


Ce este AdWords?

In prezent, Google Adwords este una dintre cele mai populare forme de promovare online, care directioneaza spre site-ul tau publicul interesat de produsele sau serviciile pe care le oferi, prin afisarea de anunturi in sectiunea de linkuri sponsorizate ale motoarelor de cautare. Ce este Google AdWords si cum functioneaza? Google AdWords este sistemul de publicitate Google in care se liciteaza pentru spatiul unui anunt in search network si google display network. Prin acest tip de publicitate platesti doar in momentul in care un utilizator face clic pe anuntul tau pentru a-ti accesa......

Detalii


Cat costa o campanie Adwords?

Desi este o intrebare pertinenta, raspunsul nu este chiar atat de simplu pentru ca, in principiu, nu exista un cost standard pentru campaniile Google Adwords. De fapt, costurile pentru o astfel de campanie difera in functie de domeniu si cont, si este direct proportional cu strategia abordata. Cu toate ca nu exista un minim ce trebuie investit in AdWords, trebuie sa stii ca pentru fiecare cont in parte exista un prag de la care o campanie devine profitabila. Si asta pentru ca el se calculeaza in functie de mai multi factori, de......

Detalii


Trei intrebari frecvente despre marketing online

Secolul trecut, Philip Kotler vorbea despre marketing ca fiind “un proces social şi managerial prin care indivizii sau grupuri de indivizi obţin ceea ce vor prin intermediul creării şi schimbului reciproc de produse şi valori”. Cu alte cuvinte, marketingul reprezinta procesul de a vinde si de a indemna clientii sa cumpere. Acest concept “clasic” de marketing a fost redefinit o data cu dezvoltarea internetului si a tehnicilor de promovare diigitale, denumite marketing online....

Detalii


Brand bidding in Google Adwords – 7 beneficii majore

Termenul de brand bidding se refera la practica de a licita pentru termeni legati de brandul care te intereseaza (poate fi vorba despre un nume de brand sau un slogan. Brandul nu e obligatoriu sa iti apartina, se pot face licitatii pe orice brand.) astfel incat reclama ta sa apara la interogarea respectivilor termeni. Orice companie care doreste sa desfasoare activitati de promovare online sau optimizare SEO pentru un site de prezentare sau magazin online poate licita pentru anumite cuvinte cheie care sa declanseze afisarea reclamelor. Rezervarea numelor de brand ca parte a promovarii......

Detalii


De ce publicitatea pe internet nu merge pentru toata lumea?

De ce publicitatea pe internet nu merge pentru toata lumea. Sau despre cum isi fura unii oameni caciula singuri. Marketing online, SEO, PPC, rata de conversie. Termenii acestia extrem de tehnici sunt motivul pentru care oamenii sunt descurajati si neincrezatori atunci cand vine vorba despre promovarea online. Insa traim vremuri in care internetul nu este doar un viitor probabil, ci o realitate apasatoare si in continua schimbare. Iar afacerile care iau nastere si se dezvolta in acest peisaj se supun legii lui Darwin: trebuie sa evolueze ori sa dispara....

Detalii



Suna
Cere oferta