BLOG

Google indexing: o perspectiva SEO

Google indexing este un proces esential pentru SEO, care implica adaugarea paginilor web in baza de date a cautarii Google. Aceasta practica asigura ca site-urile sunt vizibile in rezultatele cautarii si ca pot beneficia de generarea traficului organic.

Citeste mai mult

Ce este si cum completezi Advertiser Verification in Google Ads

Pentru a oferi clientilor un spatiu publicitar transparent, sigur, de incredere si pentru a se conforma cu reglementarile actuale, Google solicita afacerilor care se promoveaza prin intermediul platformei sa completeze si sa finalizeze unul sau mai multe programe de verificare.

Citeste mai mult

4 aspecte pe care sa le optimizezi la site-ul tau

Este esential sa acorzi atentie si sa remediezi problemele site-ului tau. Prin abordarea si imbunatatirea aspectelor din acest articol, poti consolida credibilitatea si vizibilitatea website-ului tau, obtinand un avantaj competitiv in mediul online.

Citeste mai mult

Indicatori cheie de performanta (KPI) si metrici

Intr-o era digitala in continua schimbare, fiecare afacere trebuie sa isi adapteze strategia intr-un mod dinamic, in acord cu cele mai noi tendinte din piata, dar si cu evolutia comportamentului consumatorilor. Tu ce monitorizezi pentru a avea succes in online?

Citeste mai mult

Cum optimizezi titlul unei pagini web

Titlurile sunt elemente esentiale intr-o web, avand un impact semnificativ asupra optimizarii pentru motoarele de cautare (SEO), dar si asupra experientei utilizatorului (UX). In acest articol vom explora importanta optimizarii titlurilor din perspectiva SEO si tehnici esentiale pentru a le implementa corect.

Citeste mai mult

Ce inseamna PPC

Cu siguranta, esti familiarizat deja cu shopping-ul online, dar stiai ca se realizeaza prin intermediul unui tip de marketing numit PPC? In cele ce urmeaza vorbim despre ce inseamna PPC, cum functioneaza si care sunt avantajele sale.

Citeste mai mult

5 semne ca trebuie sa-ti optimizezi site-ul

In piata digitala, site-ul tau este prima impresie in fata clientilor potentiali si un instrument vital pentru promovarea afacerii tale. Cu toate acestea, pentru a avea rezultatele pe care ti le doresti, nu este suficient doar sa ai un website. Optimizarea pentru motoarele de cautare este cruciala pentru a fi descoperit si vizitat de publicul tau tinta.

Citeste mai mult

Adresa URL – Ghid esential pentru URL-uri SEO-Friendly

Un URL este ca o adresa pe internet. Este un fel de „loc” pe care il vizitezi cand navighezi pe web. Este format dintr-o combinatie de cuvinte si semne care iti spune, pe scurt, despre ce este o anumita pagina web sau resursa online. Pe scurt, un link.

Citeste mai mult

De ce sa te promovezi prin Google Ads

In era internetului, mai mult ca niciodata, afacerea ta trebuie sa fie acolo unde sunt clientii tai – in mediul online. Iar ca sa fii prezent si vizibil aici, de cele mai multe ori, ai nevoie sa te promovezi. Iata de ce iti recomandam promovarea Google Ads!

Citeste mai mult

Tipuri de continut – articole SEO

In era digitala actuala, content marketingul reprezinta o parte importanta a strategiilor online, iar pentru a atinge rezultatele dorite in motoarele de cautare, este necesara dezvoltarea mai multor tipuri de continut si articole SEO.

Citeste mai mult

Influenta pe TikTok, cu Sarah_Jsun

Incepand aventura sa la sfarsitul anului 2019, cand TikTok abia isi facea simtita prezenta in Romania, Sarah_Jsun a vazut in aceasta platforma nu doar un trend efemer, ci un mediu vibrant si plin de posibilitati.

Citeste mai mult

Ce este Google Merchant Center

Google Merchant Centert iti ofera posibilitatea de a-ti expune produsele in sectiunea de cumparaturi a motorului de cautare Google. Partea buna e ca anunturile tale vor aparea si atunci cand utilizatorii iti cauta produsul in reteaua de cumparaturi, cat si atunci cand fac o cautare obisnuita care declanseaza rezultatele din Google Shop.

Citeste mai mult

Meta descrierea: ce este si cum o scrii

Cand vine vorba de optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare, scrierea unor meta descrieri corecte este o etapa importanta in acest proces. O meta descriere bine realizata nu numai ca rezuma continutul paginii, ci si convinge utilizatorul sa faca click pe site-ul tau.

Citeste mai mult

Cum sa-ti cresti vizibilitatea pe TikTok

Cu peste 1 miliard de utilizatori activi in 154 de tari, platforma ofera oportunitati vaste pentru branduri din diverse domenii sa atinga noi audiente si sa-si mareasca rata de conversie.

Citeste mai mult

Google Keyword Planner – Ghid de utilizare

Cu toate ca este folosit cu precadere pentru campaniile Google Ads, utilitatea lui Keyword Planner se extinde dincolo de publicitatea platita, oferind informatii importante pentru SEO si strategiile de continut.

Citeste mai mult

Cum oferi acces la suita Meta Business

Afla cum oferi acces la suita Meta Business agentiei de digital marketing pentru a incepe promovarea pe Facebook si Instagram.

Citeste mai mult

Strategii de licitare Google Ads

Google ads pune la dispozitia marketerilor mai multe strategii de licitare, adaptate la diverse tipuri de campanii. Fiecare strategie de licitare este potrivita pentru anumite tipuri de campanii si obiective de marketing.

Citeste mai mult

Tipuri de campanii Google Ads

In acest articol, vom explora diferite campanii Google Ads, pentru a intelege mai bine particularitatile fiecareia dintre ele precum si in ce situatii ar trebui folosite pentru a obtine cele mai bune rezultate.

Citeste mai mult

Instrumentele esentiale pentru identificarea cuvintelor cheie

In acest articol, vom detalia tot ce trebuie sa stii despre instrumentele necesare pentru identificarea cuvintelor cheie care iti vor aduce traficul dorit pe site.

Citeste mai mult

Care sunt intentiile de cautare si de ce sunt importante pentru strategia SEO

Atunci cand vorbim de SEO, avem de-a face cu ceea ce in engleza se numeste search intent. In traducere, vorbim despre intentia cu care a fost facuta cautarea.

Citeste mai mult

Autoritatea domeniului

DA si DR sunt doi metrici diferiti care stabiliesc autoritatea unui domeniu, autoritate notata cu un numar de la 0 la 100, in functie de mai multe criterii.

Citeste mai mult

Cum trimiti un link spre indexare catre Google

Exista mai multe metode prin care un link poate fi trimis catre Google spre indexare, cea mai usoara fiind crearea unui sitemap si urcarea lui in Google Search Console.

Citeste mai mult

Cum verifici autoritatea unui website?

Autoritatea unui site este determinata de cateva tool-uri SEO, printr-o nota de la 0 la 100.

Citeste mai mult

Care este rolul canonical tag in SEO

Tag-ul canonical este folosit pentru a arata motoarelor de cautare ce pagina sa considere ca principala in cazul in care informatia se repeta in mai multe locuri.

Citeste mai mult

Cat costa o campanie de optimizare SEO?

Majoritatea proprietarilor de businessuri online stiu ca SEO este o modalitate buna de a-si dezvolta afacerea deoarece acest canal genereaza cele mai calitative lead-uri.

Citeste mai mult
img seo

Cum optimizezi imaginile pentru SEO

Imaginile contribuie la marimea totala a paginii, adesea constituind peste 80% din ea, ceea ce inseamna ca pot influenta viteza de incarcare a site-ului.

Citeste mai mult
update la wp bl

De ce e important sa faci update la WordPress

In acest articol vorbim despre motivele pentru care site-ul tau trebuie sa aiba tot timpul ultima versiune de WordPress instalata.

Citeste mai mult
cls ce este b

Ce este CLS (Cumulative Layout Shift)

Core Web Vitals a deschis calea catre o noua era in optimizarea site-urilor pentru UX (experienta utilizatorilor). Unul dintre metricii de care Google tine cont atunci cand vine vorba de Core Web Vitals este CLS, sau mai exact Cumulative Layout Shift.

Citeste mai mult
poza webp mica

Ce este WebP si cum poate imbunatati acest format de imagine viteza site-ului

Conform unui articol de pe searchenginejournal.com, WordPress 5.8 vine cu update-uri care au ca scop imbunatatirea vitezei site-urilor. Unul dintre acestea este suportul nativ pentru imagini de tip WebP.

Citeste mai mult
native

Ce este publicitatea nativa si cum poate ajuta in campania SEO

Publicitatea nativa (Native Advertising in engleza) este o tehnica moderna de marketing pentru a crea un mesaj de promovare care sa se integreze cu planul editorial al platformei pe care este publicat. Acesta poate lua diferite forme: video, text, interviu, audio, etc.

Citeste mai mult
poze site mic 1

De ce nu afiseaza Google meta descrierea?

Descrierea si titlul meta sunt factori care pot influenta indirect pozitia site-ului in motoarele de cautare prin atragerea de click-uri din partea utilizatorilor. Raportul dintre persoanele care cauta un anumit cuvant cheie si cele care dau click pe unul dintre site-urile afisate se numeste CTR – click through rate.

Citeste mai mult
poze site mic

Ce este lazy load si cum ajuta site-ul in campania SEO

Lazy load, tradus in romana, inseamna incarcare lenesa. Desi denumirea ne poate duce cu gandul la un site incet nu este nimic lenes atunci cand vine vorba de lazy load. Ba din contra, aceasta functie va face site-ul mai rapid si continutul se va incarca mult mai repede.

Citeste mai mult
core web vitals blog

Cum influenteaza Core Web Vitals pozitia site-ului in pagina de rezultate

Experienta utilizatorilor este foarte importanta atunci cand vine vorba de SEO, tocmai din acest motiv, anul 2021 aduce cateva schimbari in ceea ce priveste algoritmul Google. Una dintre aceste schimbari se refera la Core Web Vitals.

Citeste mai mult
Cum permiti accesul la contul de Ads blog

Cum permiti accesul la contul de Google Ads

Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Google Ads, urmeaza pasii de mai jos:

  • Conecteaza-te la contul Google Ads;
  • Da click pe Tools and Settings;
  • In sectiunea Setup, selecteaza Access and security;
Citeste mai mult
Cum permiti accesul la contul de Ad Manager blog

Cum permiti accesul la contul de Google Ad Manager

Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Google Ad Manager, urmeaza pasii de mai jos:

  • Conecteaza-te la Google Ad Manager;
  • Da click pe Admin si navigheaza la Access & authorization si apoi la Users;
Citeste mai mult
Cum permiti accesul la contul de Tag Manager blog

Cum permiti accesul la contul de Google Tag Manager

Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Google Tag Manager, urmeaza pasii de mai jos:

  • Conecteaza-te la Google Tag Manager;
  • Fa clic pe Admin;
  • Selecteaza User Management din coloana Account;
Citeste mai mult
Cum permiti accesul la contul de Search Console blog

Cum permiti accesul la contul de Google Search Console

Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Google Search Console, urmeaza pasii de mai jos:

  • Conecteaza-te la Google Search Console;
Citeste mai mult
Cum permiti accesul la contul de Analytics blog

Cum permiti accesul la contul de Google Analytics

Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Analytics, urmeaza pasii de mai jos:

  • Conecteaza-te la Google Analytics;
  • Da clic pe Admin si alege contul dorit;
Citeste mai mult
Headingurile Ce sunt si la ce folosesc blog

Headingurile – Ce sunt si la ce folosesc? <h1>

In principiu, un heading este o constructie HTML folosita pentru a evidentiaza cele mai importante elemente din continutul unei pagini. Te poti gandi la acesta ca la titlul paginii respective, subtitlul unei sectiuni de text etc.

Citeste mai mult
breadcrumbs definitie si importanta in seo

Breadcrumbs – definitie si importanta in SEO

Termenul de breadcrumbs, tradus in limba romana ca firimituri de paine, se refera la o metoda prin care poti arata celor care acceseaza site-ul tau locul unde se afla.

Citeste mai mult
3 elemente fundamentale ale unei campanii google ads banner blog

3 elemente fundamentale ale unei campanii Google Ads

O campanie Google Ads implementata corect poate aduce rezultate satisfacatoare intr-o perioada scurta de timp.

Citeste mai mult
ce este content marketingul banner blog

Ce este content marketingul?

Pe masura ce consumatorii devin tot mai exigenti si mai bine informati, o noua forma de marketing incepe sa castige din ce in ce mai mult teren in fata metodelor traditionale de advertising.

Citeste mai mult
3 aspecte esentiale in setarea unei campanii facebook ads banner blog

3 aspecte esentiale in setarea unei campanii Facebook Ads

Facebook Ads a modificat drastic felul in care privim retelele de socializare. Cu mai mult de 1,6 miliarde de utilizatori, dintre care 8,4 romani, Facebook este cea mai mare platforma sociala, pe care tot mai multe afaceri o folosesc pentru a intra in contact cu clientii lor.

Citeste mai mult
ce este un audit seo banner blog

Ce este un audit SEO?

Auditul SEO este unul dintre cele mai importante instrumente de marketing si analizeaza modul in care site-urile se pozitioneaza in motoarele de cautare.

Citeste mai mult
google shopping ads cea mai eficienta metoda de promovare pentru magazinele online banner blog

Google Shopping Ads – cea mai eficienta metoda de promovare pentru magazinele online

Probabil ai auzit deja de reclamele Google Shopping, iar daca nu ai auzit, sigur le-ai vazut – sunt acele reclame din Google, de tip carusel, cu diverse modele si preturi ale produsului pe care l-ai cautat. Hai sa vedem cum poate acest tip de reclama sa-ti sporeasca vanzarile magazinului online!

Citeste mai mult
cum ajuta social media procesul de optimizare seo banner blog

Cum ajuta Social Media procesul de optimizare SEO

Despre impactul pe care il au retelele de socializare asupra afacerilor s-a tot discutat, insa cat de mult este influentat SEO de o prezenta activa in Social Media? Hai sa vedem!

Citeste mai mult
dictionar de termeni seo banner blog

Dictionar de termeni SEO

Optimizarea pentru motoarele de cautare, la fel ca oricare alt domeniu, are setul sau unic de terminologii, expresii si abrevieri, adica propriul dictionar de termeni SEO. Iata-i pe cei mai utilizati si definitiile lor!

Citeste mai mult
scorul de calitate ce este si cum iti influenteaza performanta in ads banner blog

Scorul de calitate – ce este si cum iti influenteaza performanta in Google Ads

Daca spunem AdWords, spunem, printre altele, scor de calitate. Si cu toate ca pare intuitiv ce reprezinta, iata cateva motive pentru care ar trebui sa acorzi mai multa atentie acestui KPI!

Citeste mai mult
5 mituri despre seo banner blog

5 mituri despre SEO

Despre SEO s-au spus si s-au scris multe, era de asteptat ca printre ele sa se numere si o serie de inadvertente. Iata cateva mituri despre SEO care, oricat de des au fost infirmate, pur si simplu parca nu vor sa dispara.

Citeste mai mult
seo vs ads banner blog

SEO vs. Google Ads

Pe langa faptul ca a dus comunicarea la alt nivel, Internetul a dat nastere si unor noi tipuri de publicitate mult mai eficiente si mai rentabile decat reclamele cu care ne-am obisnuit pana acum.

Citeste mai mult
totul despre facebook  banner blog

Totul despre Facebook ads

Facebook a schimbat radical modul in care socializam. Si pe langa interactiunile umane propriu-zise, Facebook a revolutionat si publicitatea online, devenind un element de marketing decisiv in promovarea unei afaceri, fie ea mai mare sau mai mica.

Citeste mai mult
totul despre seo banner blog

Totul despre SEO

In contextul actual, pentru a se face cunoscute, afacerile nu mai sunt nevoite sa cheltuiasca sume exorbitante pe metodele de publicitate traditionala (reclame TV, radio, reviste etc) pentru ca exista o alternativa mult mai la indemana – promovarea in mediul online.

Citeste mai mult
ce este seo banner blog

Ce este SEO?

SEO este abrevierea expresiei Search Engine Optimization, adica optimizarea pentru motoarele de cautare, si este unul dintre cele mai insemnate procese de promovare online.

Citeste mai mult
ce este adwords banner blog

Ce este AdWords?

In prezent, Google Ads sau AdWords, cum i se zicea pana nu demult, este una dintre cele mai populare forme de promovare online, care directioneaza spre site-ul tau publicul interesat de produsele sau serviciile pe care le oferi, prin afisarea de anunturi in sectiunea de linkuri sponsorizate ale motoarelor de cautare.

Citeste mai mult
cat costa o campanie adwords banner blog

Cat costa o campanie Ads?

Desi este o intrebare indreptatita, raspunsul nu este chiar atat de simplu pentru ca, in principiu, nu exista un cost standard pentru campaniile Google Ads. De fapt, costurile pentru o astfel de campanie difera in functie de domeniu si cont, si este direct proportional cu strategia abordata.

Citeste mai mult