BLOG


Care sunt intentiile de cautare si de ce sunt importante pentru strategia SEO
O mare parte dintre cei care cumpara produse online trec printr-o faza de research….


Autoritatea domeniului
Autoritatea unui site este determinata de cateva tool-uri SEO, printr-o nota de la 0 la 100, 0 reprezentand autoritatea unui site abia infiintat, iar 100….


Cum trimiti un link spre indexare catre Google
Exista mai multe metode prin care un link poate fi trimis catre Google spre indexare, cea mai usoara fiind crearea unui sitemap si urcarea lui in Google Search…


Cum verifici autoritatea unui website?
Autoritatea unui site este determinata de cateva tool-uri SEO, printr-o nota de la 0 la 100, 0 reprezentand autoritatea unui site abia infiintat, iar 100, un numar…


Care este rolul canonical tag in SEO
Tag-ul canonical este folosit pentru a arata motoarelor de cautare ce pagina sa considere ca principala in cazul in care informatia se repeta in mai multe locuri.


Cat costa o campanie de optimizare SEO?
Majoritatea proprietarilor de businessuri online stiu ca SEO este o modalitate buna de a-si dezvolta afacerea deoarece acest canal genereaza cele mai calitative lead-uri.


Cum optimizezi imaginile pentru SEO
Imaginile contribuie la marimea totala a paginii, adesea constituind peste 80% din ea, ceea ce inseamna ca pot influenta viteza de incarcare a site-ului.


De ce e important sa faci update la WordPress
In acest articol vorbim despre motivele pentru care site-ul tau trebuie sa aiba tot timpul ultima versiune de WordPress instalata.


Ce este CLS (Cumulative Layout Shift)
Core Web Vitals a deschis calea catre o noua era in optimizarea site-urilor pentru UX (experienta utilizatorilor). Unul dintre metricii de care Google tine cont atunci cand vine vorba de Core Web Vitals este CLS, sau mai exact Cumulative Layout Shift.


Ce este WebP si cum poate imbunatati acest format de imagine viteza site-ului
Conform unui articol de pe searchenginejournal.com, WordPress 5.8 vine cu update-uri care au ca scop imbunatatirea vitezei site-urilor. Unul dintre acestea este suportul nativ pentru imagini de tip WebP.


Ce este publicitatea nativa si cum poate ajuta in campania SEO
Publicitatea nativa (Native Advertising in engleza) este o tehnica moderna de marketing pentru a crea un mesaj de promovare care sa se integreze cu planul editorial al platformei pe care este publicat. Acesta poate lua diferite forme: video, text, interviu, audio, etc.


De ce nu afiseaza Google meta descrierea?
Descrierea si titlul meta sunt factori care pot influenta indirect pozitia site-ului in motoarele de cautare prin atragerea de click-uri din partea utilizatorilor. Raportul dintre persoanele care cauta un anumit cuvant cheie si cele care dau click pe unul dintre site-urile afisate se numeste CTR – click through rate.


Ce este lazy load si cum ajuta site-ul in campania SEO
Lazy load, tradus in romana, inseamna incarcare lenesa. Desi denumirea ne poate duce cu gandul la un site incet nu este nimic lenes atunci cand vine vorba de lazy load. Ba din contra, aceasta functie va face site-ul mai rapid si continutul se va incarca mult mai repede.


Cum influenteaza Core Web Vitals pozitia site-ului in pagina de rezultate
Experienta utilizatorilor este foarte importanta atunci cand vine vorba de SEO, tocmai din acest motiv, anul 2021 aduce cateva schimbari in ceea ce priveste algoritmul Google. Una dintre aceste schimbari se refera la Core Web Vitals.


Cum permiti accesul la contul de Google Ads
Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Google Ads, urmeaza pasii de mai jos:
- Conecteaza-te la contul Google Ads;
- Da click pe Tools and Settings;
- In sectiunea Setup, selecteaza Access and security;


Cum permiti accesul la contul de Google Ad Manager
Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Google Ad Manager, urmeaza pasii de mai jos:
- Conecteaza-te la Google Ad Manager;
- Da click pe Admin si navigheaza la Access & authorization si apoi la Users;


Cum permiti accesul la contul de Google Tag Manager
Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Google Tag Manager, urmeaza pasii de mai jos:
- Conecteaza-te la Google Tag Manager;
- Fa clic pe Admin;
- Selecteaza User Management din coloana Account;


Cum permiti accesul la contul de Google Search Console
Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Google Search Console, urmeaza pasii de mai jos:
- Conecteaza-te la Google Search Console;


Cum permiti accesul la contul de Google Analytics
Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Analytics, urmeaza pasii de mai jos:
- Conecteaza-te la Google Analytics;
- Da clic pe Admin si alege contul dorit;


Headingurile – Ce sunt si la ce folosesc? <h1>
In principiu, un heading este o constructie HTML folosita pentru a evidentiaza cele mai importante elemente din continutul unei pagini. Te poti gandi la acesta ca la titlul paginii respective, subtitlul unei sectiuni de text etc.


Breadcrumbs – definitie si importanta in SEO
Termenul de breadcrumbs, tradus in limba romana ca firimituri de paine, se refera la o metoda prin care poti arata celor care acceseaza site-ul tau locul unde se afla.


3 elemente fundamentale ale unei campanii Google Ads
O campanie Google Ads implementata corect poate aduce rezultate satisfacatoare intr-o perioada scurta de timp.


Ce este content marketingul?
Pe masura ce consumatorii devin tot mai exigenti si mai bine informati, o noua forma de marketing incepe sa castige din ce in ce mai mult teren in fata metodelor traditionale de advertising.


3 aspecte esentiale in setarea unei campanii Facebook Ads
Facebook Ads a modificat drastic felul in care privim retelele de socializare. Cu mai mult de 1,6 miliarde de utilizatori, dintre care 8,4 romani, Facebook este cea mai mare platforma sociala, pe care tot mai multe afaceri o folosesc pentru a intra in contact cu clientii lor.


Ce este un audit SEO?
Auditul SEO este unul dintre cele mai importante instrumente de marketing si analizeaza modul in care site-urile se pozitioneaza in motoarele de cautare.


Google Shopping Ads – cea mai eficienta metoda de promovare pentru magazinele online
Probabil ai auzit deja de reclamele Google Shopping, iar daca nu ai auzit, sigur le-ai vazut – sunt acele reclame din Google, de tip carusel, cu diverse modele si preturi ale produsului pe care l-ai cautat. Citeste mai jos despre cum poate acest tip de reclama sa-ti sporeasca vanzarile magazinului online!


Cum ajuta Social Media procesul de optimizare SEO
Despre impactul pe care il au retelele de socializare asupra afacerilor s-a tot discutat, insa cat de mult este influentat SEO de o prezenta activa in Social Media? Hai sa vedem!


Dictionar de termeni SEO
Optimizarea pentru motoarele de cautare, la fel ca oricare alt domeniu, are setul sau unic de terminologii, expresii si abrevieri, adica propriul dictionar de termeni SEO. Iata-i pe cei mai utilizati si definitiile lor!


Scorul de calitate – ce este si cum iti influenteaza performanta in Google Ads
Daca spunem AdWords, spunem, printre altele, scor de calitate. Si cu toate ca pare intuitiv ce reprezinta, iata cateva motive pentru care ar trebui sa acorzi mai multa atentie acestui KPI!


5 mituri despre SEO
Despre SEO s-au spus si s-au scris multe, era de asteptat ca printre ele sa se numere si o serie de inadvertente. Iata cateva mituri despre SEO care, oricat de des au fost infirmate, pur si simplu parca nu vor sa dispara.


SEO vs. Google Ads
Pe langa faptul ca a dus comunicarea la alt nivel, Internetul a dat nastere si unor noi tipuri de publicitate mult mai eficiente si mai rentabile decat reclamele cu care ne-am obisnuit pana acum.


Totul despre Facebook ads
Facebook a schimbat radical modul in care socializam. Si pe langa interactiunile umane propriu-zise, Facebook a revolutionat si publicitatea online, devenind un element de marketing decisiv in promovarea unei afaceri, fie ea mai mare sau mai mica.


Totul despre SEO
In contextul actual, pentru a se face cunoscute, afacerile nu mai sunt nevoite sa cheltuiasca sume exorbitante pe metodele de publicitate traditionala (reclame TV, radio, reviste etc) pentru ca exista o alternativa mult mai la indemana – promovarea in mediul online.


Ce este SEO?
SEO este abrevierea expresiei Search Engine Optimization, adica optimizarea pentru motoarele de cautare, si este unul dintre cele mai insemnate procese de promovare online.


Ce este AdWords?
In prezent, Google Adwords este una dintre cele mai populare forme de promovare online, care directioneaza spre site-ul tau publicul interesat de produsele sau serviciile pe care le oferi, prin afisarea de anunturi in sectiunea de linkuri sponsorizate ale motoarelor de cautare.


Cat costa o campanie AdWords?
Desi este o intrebare indreptatita, raspunsul nu este chiar atat de simplu pentru ca, in principiu, nu exista un cost standard pentru campaniile Google Adwords. De fapt, costurile pentru o astfel de campanie difera in functie de domeniu si cont, si este direct proportional cu strategia abordata.