BLOG


Cum permiti accesul la contul de Google Ads
Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Google Ads, urmeaza pasii de mai jos:
- Conecteaza-te la contul Google Ads;
- Da click pe Tools and Settings;
- In sectiunea Setup, selecteaza Access and security;


Cum permiti accesul la contul de Google Ad Manager
Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Google Ad Manager, urmeaza pasii de mai jos:
- Conecteaza-te la Google Ad Manager;
- Da click pe Admin si navigheaza la Access & authorization si apoi la Users;


Cum permiti accesul la contul de Google Tag Manager
Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Google Tag Manager, urmeaza pasii de mai jos:
- Conecteaza-te la Google Tag Manager;
- Fa clic pe Admin;
- Selecteaza User Management din coloana Account;


Cum permiti accesul la contul de Google Search Console
Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Google Search Console, urmeaza pasii de mai jos:
- Conecteaza-te la Google Search Console;


Cum permiti accesul la contul de Google Analytics
Pentru a permite accesul unui utilizator la contul tau de Analytics, urmeaza pasii de mai jos:
- Conecteaza-te la Google Analytics;
- Da clic pe Admin si alege contul dorit;


Headingurile – Ce sunt si la ce folosesc? <h1>
In principiu, un heading este o constructie HTML folosita pentru a evidentiaza cele mai importante elemente din continutul unei pagini. Te poti gandi la acesta ca la titlul paginii respective, subtitlul unei sectiuni de text etc.


Breadcrumbs – definitie si importanta in SEO
Termenul de breadcrumbs, tradus in limba romana ca firimituri de paine, se refera la o metoda prin care poti arata celor care acceseaza site-ul tau locul unde se afla.


3 elemente fundamentale ale unei campanii Google Ads
O campanie Google Ads implementata corect poate aduce rezultate satisfacatoare intr-o perioada scurta de timp.


Ce este content marketingul?
Pe masura ce consumatorii devin tot mai exigenti si mai bine informati, o noua forma de marketing incepe sa castige din ce in ce mai mult teren in fata metodelor traditionale de advertising.


3 aspecte esentiale in setarea unei campanii Facebook Ads
Facebook Ads a modificat drastic felul in care privim retelele de socializare. Cu mai mult de 1,6 miliarde de utilizatori, dintre care 8,4 romani, Facebook este cea mai mare platforma sociala, pe care tot mai multe afaceri o folosesc pentru a intra in contact cu clientii lor.


Ce este un audit SEO?
Auditul SEO este unul dintre cele mai importante instrumente de marketing si analizeaza modul in care site-urile se pozitioneaza in motoarele de cautare.


Google Shopping Ads – cea mai eficienta metoda de promovare pentru magazinele online
Probabil ai auzit deja de reclamele Google Shopping, iar daca nu ai auzit, sigur le-ai vazut – sunt acele reclame din Google, de tip carusel, cu diverse modele si preturi ale produsului pe care l-ai cautat. Citeste mai jos despre cum poate acest tip de reclama sa-ti sporeasca vanzarile magazinului online!


Cum ajuta Social Media procesul de optimizare SEO
Despre impactul pe care il au retelele de socializare asupra afacerilor s-a tot discutat, insa cat de mult este influentat SEO de o prezenta activa in Social Media? Hai sa vedem!


Dictionar de termeni SEO
Optimizarea pentru motoarele de cautare, la fel ca oricare alt domeniu, are setul sau unic de terminologii, expresii si abrevieri, adica propriul dictionar de termeni SEO. Iata-i pe cei mai utilizati si definitiile lor!


Scorul de calitate – ce este si cum iti influenteaza performanta in Google Ads
Daca spunem AdWords, spunem, printre altele, scor de calitate. Si cu toate ca pare intuitiv ce reprezinta, iata cateva motive pentru care ar trebui sa acorzi mai multa atentie acestui KPI!


5 mituri despre SEO
Despre SEO s-au spus si s-au scris multe, era de asteptat ca printre ele sa se numere si o serie de inadvertente. Iata cateva mituri despre SEO care, oricat de des au fost infirmate, pur si simplu parca nu vor sa dispara.


SEO vs. Google Ads
Pe langa faptul ca a dus comunicarea la alt nivel, Internetul a dat nastere si unor noi tipuri de publicitate mult mai eficiente si mai rentabile decat reclamele cu care ne-am obisnuit pana acum.


Totul despre Facebook ads
Facebook a schimbat radical modul in care socializam. Si pe langa interactiunile umane propriu-zise, Facebook a revolutionat si publicitatea online, devenind un element de marketing decisiv in promovarea unei afaceri, fie ea mai mare sau mai mica.


Totul despre SEO
In contextul actual, pentru a se face cunoscute, afacerile nu mai sunt nevoite sa cheltuiasca sume exorbitante pe metodele de publicitate traditionala (reclame TV, radio, reviste etc) pentru ca exista o alternativa mult mai la indemana – promovarea in mediul online.


Ce este SEO?
SEO este abrevierea expresiei Search Engine Optimization, adica optimizarea pentru motoarele de cautare, si este unul dintre cele mai insemnate procese de promovare online.


Ce este AdWords?
In prezent, Google Adwords este una dintre cele mai populare forme de promovare online, care directioneaza spre site-ul tau publicul interesat de produsele sau serviciile pe care le oferi, prin afisarea de anunturi in sectiunea de linkuri sponsorizate ale motoarelor de cautare.


Cat costa o campanie AdWords?
Desi este o intrebare indreptatita, raspunsul nu este chiar atat de simplu pentru ca, in principiu, nu exista un cost standard pentru campaniile Google Adwords. De fapt, costurile pentru o astfel de campanie difera in functie de domeniu si cont, si este direct proportional cu strategia abordata.