Campanii Google Adwords – AdWords (PPC) este sistemul publicitar prin care se liciteaza pentru anumite cuvinte cheie astfel incat acestea sa apara in rezultatele cautarii Google.

64,6% dintre persoanele care cauta un serviciu sau un produs online fac clic pe anunturile Google.

50% din persoanele care sosesc pe site-ul unui comerciant cu amanuntul prin anunturi platite au sanse mai mari sa achizitioneze un produs decat cele care provin din cautarea organica.

Angajamentele noastre strategice principale sunt concepute pentru a oferi rezultate masurabile, de la cercetarea corespunzatoare a cuvintelor cheie, la anunturile personalizate in functie de brand, la designul memorabil al bannerelor si campaniile care conduc actiuni positive din partea consumatorilor.

Indiferent daca sunteti la inceput de drum sau in curs de dezvoltare, va vom ajuta sa cresteti.


Agentie partenera certificata Google!



Audit campanie

Pentru campaniile nou stabilite se realizeaza o cercetare a pietei si a interesului de cautare pentru conturarea strategiei potrivite. In cazul campaniilor deja existente se realizeaza o analiza atenta a unor metrice reprezentative precum scorul de calitate, numarul de impresii sau rata de clic in vederea imbunatatirii lor.

Stabilirea obiectivelor

Stabilirea unei strategii de marketing potrivite este esentiala in crearea unei campanii de success, iar intelegerea comportamentului consumatorului tinta si a nevoilor acestuia este o parte importanta din acest proces.

Realizarea de campanii inteligente

Imbunatatirea conversiilor cu ajutorul unor anunturi atractive optimizate pentru dispozitive, adaugarea extensiilor de locatie, sitelink, pentru apel si a unor cuvinte cheie relevante pentru obiectivele campaniei si ale intreprinderii tale.

Anunturi personalizate

Obtinerea mai multor clienti de inalta calitate cu anunturi optimizate, concentrate pe nevoile specifice ale afacerii tale. Anunturile puternice duc la brand awareness si va fac sa iesiti in evidenta pe o piata cu concurenta ridicata.

Optimizarea bugetului

Maximizarea sumelor licitate pentru obtinerea mai multor clienti potentiali si reducerea costurilor implicate. Acest lucru se poate realiza printr-o targhetare bine realizata pe segmente demografice, adaugarea de cuvinte cheie negative si blocarea de IP-uri care genereaza pierderi de buget.

Analiza si rezultate

Imbunatatirea permanenta a strategiei de publicitate cu campanii bazate pe date de pe platforme. Rezultate incluse in rapoarte lunare personalizate si analizate impreuna cu un specialist Adwords pentru o vizualizare mai clara a evolutiei campaniilor.

Cere oferta

Se zice ca cel mai bun loc pentru a ascunde un cadavru este pagina a doua a Google. Invie-ti afacerea! Fii pe prima pagina!
campanii google adwords

Suna
Cere oferta