SERVICII SEO

Vrei sa fii gasit mai usor de clientii tai si sa-ti cresti vanzarile?

Suntem o agentie de marketing digital, specializata in optimizare SEO. Asta inseamna ca stim exact ce tehnici de optimizare sa aplicam pentru ca site-ul tau sa devina vizibil online, iar tu sa te bucuri de rezultatele pe care ti le doresti. Prin optimizarea pentru motoarele de cautare, site-ul tau poate creste in mod organic, ajungand sa fie prezent pe primele pozitii in Google. Serviciile SEO pe care ti le oferim se desfasoara in mai multe etape si se deruleaza pe o perioada de minim 6-8 luni. In acest interval de timp sunt realizate optimizari in cadrul site-ului (on-page si tehnice), dar si optimizari in afara lui, prin campanii de link building. Hai sa vedem in continuare ce presupun, mai exact, aceste servicii SEO si de ce credem ca ai nevoie de ele!

CUM TE AJUTA SERVICIILE SEO?

Practic, asa cum stii deja, SEO consta in eficientizarea unui site cu scopul de a-i oferi o pozitionare superioara in motoarele de cautare. Un site neoptimizat sau optimizat incorect va fi greu de gasit de catre utilizatori din cauza continutului si a structurii instabile. Iar asta poate inseamna o sentinta la moarte pentru afacerile online.

Atunci cand ai o afacere online este obligatoriu sa fii vizibil si sa atragi trafic pe site. Serviciile SEO te ajuta in aceasta directie. Configurand continutul site-ului conform algoritmilor motoarelor de cautare, maximizezi vizibilitatea si accesabilitatea si, desigur, notorietatea si vanzarile.

Pentru cele mai multe afaceri online, Google este cel mai important conductor de trafic pe site. Si asta pentru ca evolutia tehnologiei a schimbat modul in care oamenii fac cumparaturi. Conform statisticilor, aproape 90% din consumatori cauta produsele dorite pe Google, iar prezenta lor in primele rezultate ale motorului de cautare este un factor decisiv in achizitie.

Asta inseamna ca prezenta site-ului tau acolo il pune in fata consumatorilor. In caz contrar, iti asumi riscul de a nu fi vizibil si de a avea trafic doar din alte surse, cum ar fi cele platite. Utilizatorii care nu stiu de site-ul tau vor fi limitati si, indiferent de ofertele pe care le comercializezi, o sa vinzi mai putin.

Daca ai prea putin trafic pe site, vrei mai multe vanzari online sau iti doresti ca site-ul tau sa fie afisat pe primele pozitii in cautarile Google, ai nevoie de servicii SEO. Optimizarea pentru motoarele de cautare nu este doar o recomandare, ci o metoda de promovare online indispensabila. Practic, fara SEO, publicul tau nu are cum sa ajunga la tine.

COMPORTAMENTUL UTILIZATORULUI

In SEO, totul pleaca de la intelegerea traficului si a comportamentului utilizatorilor – ce cauta oamenii pe internet, cum ii poti targeta, ce cuvinte se potrivesc cel mai bine cu intentia lor de cautare.

De exemplu, putem spune despre un utilizator care cauta termeni generali, precum “pizza”, ca nu are o intentie bine definita. Cautarea lui ar putea avea diverse motive, pe care nu le stim. Cauta retete, restaurante sau imagini cu pizza? In schimb cautarea ”livrare pizza” are o intentie puternica, motivul pentru care utilizatorul face cautarea fiind simplu de dedus – este interesat de o pizzerie in apropiere care face livrari.

Ce urmeaza sa faca in continuare este crucial in intelegerea comportamentului sau. Daca, din rezultatele pe care i le intoarce cautarea, utilizatorul acceseaza o anumita pagina, dar o paraseste rapid pentru ca nu gaseste ceea ce il intereseaza, va fi dezamagit, iar site-ul va inregistra un bounce rate scazut. Si nu doar atat, utilizatorul ar putea lasa un review negativ sau este posibil sa evite site-ul in viitor.

Insa, daca pagina accesata i-a inteles si anticipat intentia, va putea sa ii ofere o experienta de cumparaturi satisfacatoare, iar in final sa-l transforme in client.

Asadar, plecand de la intelegerea intentiei utilizatorilor, site-ul tau ar trebui sa aplice cele mai eficiente strategii pentru a-i determina pe oameni nu doar sa acceseze site-ul, ci si sa realizeze o actiune odata ce au aterizat pe pagina. Aceste strategii sunt stabilite in urma unui audit SEO.

Pentru a putea creiona cele mai potrivite strategii de optimizare, in etapa de auditare, se iau in calcul toate elementele site-ului, de la continut si structura, la meta descrieri, videoclipuri si link-uri, deoarece conditia lor influenteaza starea de sanatate a site-ului din punct de vedere SEO. Iar pentru ca toate aceste elemente sunt indexate de motoarele de cautare, ele trebuie neaparat sa fie bine puse la punct.

Prin urmare, auditul SEO reprezinta punctul de plecare al unei campanii SEO si contine auditul SEO on-page (evaluarea site-ului din punct de vedere tehnic si al continutului) si SEO off-page (evaluarea link-urilor si a modului in care este privit site-ul din exterior).

SEO ON-PAGE

SEO on-page este o doar o parte a promovarii online si consta in modificarile aduse in codul unei pagini pentru a fi optimizata si indexata corect in motoarele de cautare, precum si pentru a oferi utilizatorilor finali o previzualizare a site-ului pe care il acceseaza in SERP.

In etapa de optimizare on-page, se iau in considerare calitatea si structura generala a continutului, precum si performanta paginii.

Pentru ca motoarele de cautare sa intoarca un anumit site ca rezultat relevant atunci cand cineva ii cauta serviciile sau produsele, prima regula a optimizarii on-page este utilizarea in pagina a termenilor care descriu cel mai bine interesul de cautare (cuvinte-cheie). Acest lucru creste probabilitatea de a ajunge la utilizatorii interesati de ceea ce are site-ul de oferit.

In consecinta, optimizarea on-page se concentreaza pe gasirea celor mai potrivite cuvinte-cheie in jurul carora sa fie construit continutul site-ului si despre clarificarea pentru motoarele de cautare ca pagina respectiva este despre termenii alesi. Cu toate acestea, utilizarea agresiva a cuvintelor-cheie nu este recomandata.

Iata cateva elemente ale optimizarii on-page!

1

Title tag

Acest tag este o eticheta HTML care contine descrierea continutului unei pagini web. Totodata, este primul element pe care un motor de cautare il intalneste atunci cand viziteaza un site, deci este important ca site-ul sa faca o prima impresie buna prin optimizarea lui cu cuvintele-cheie potrivite.

2

Meta descriere

Acest element apare in SERP, imediat dupa titlu, si descrie continutul paginii la care face referire. Cu toate ca nu este utilizata de catre motoarele de cautare pentru a determina pozitionarea site-ului, ea poate convinge sau nu utilizatorii sa dea click, in baza termenilor pe care i-au cautat.

3

Continut

Continutul din pagina este o componenta critica a optimizarii on-page. El este ceea ce crawlerele motorului de cautare folosesc pentru a asocia pagina cu un set de cuvinte-cheie. Fara el, crawlerele nu vor sti despre ce este site-ul respectiv. Sa nu mai spunem ca e vital pentru utilizatori.

4

Viteza

Viteza site-ului determina cat timp va petrece utilizatorul pe pagina si daca va intreprinde actiunile dorite (abonare la newsletter, adaugare in cos, achizitie). Daca site-ul se incarca greu, utilizatorul il va parasi fara sa stea prea mult pe ganduri, in cautarea urmatorului celui mai bun rezultat.

5

Erori

Erori precum broken links, texte ascunse, imagini neoptimizate, erori 5xx si 4xx, pagini sau continut duplicat etc., pot aparea oricand, motiv pentru care site-ul trebuie scanat frecvent. Aceste erori pot avea un impact negativ asupra pozitionarii site-ului, de aceea remedierea lor este imperativa.

SEO OFF-PAGE

SEO off-page se refera la strategii SEO speciale, utilizate pentru a imbunatati pozitia unui site in rezultatele organice ale motoarelor de cautare. In principiu, SEO off-page este asociat cu link building-ul, dar este mai mult decat atat.

In aceasta etapa a optimizarii se lucreaza la crearea unei colectii de advertoriale si articole care fac trimitere, prin link-uri, catre site-ul optimizat, precum si mentiuni pe blogul personal si in Social Media. Aceasta colectie de link-uri ajuta la intarirea autoritatii site-ului in ochii motoarelor de cautare si, prin urmare, la obtinerea unei pozitii superioare. O campanie de optimizare off-page eficienta va pune accent pe cantitatea, diversitatea si calitatea backlink-urilor.

Pentru ca Google urmareste sa satisfaca nevoile utilizatorilor afisandu-le doar rezultate relevante atunci cand acestia cauta un anumit subiect, pentru a fi luat in considerare de motorul de cautare, un site trebuie sa aiba link-uri de calitate care fac trimitere catre el. Cu cat materialele sunt mai valoroase, cu atat potentialul de afisare va fi mai mare.

Iata cateva elemente ale optimizarii off-page!

1

Cantitatea link-urilor

Pentru a obtine pozitii de top, atentia trebuie sa se indrepte spre link-uri deoarece mare parte din algoritmul Google se bazeaza pe ele. Practic, link-urile sunt recomandarile primite de un site din partea altor site-uri si cu cat primeste mai multe recomandari, cu atat este mai bine vazut de Google.

2

Calitatea link-urilor

Link-urile de calitate cresc autoritatea si increderea unei pagini in fata motoarelor de cautare, fapt care creste autoritatea generala a site-ului. In plus, link-urile ajuta motoarele de cautare sa coreleze relevanta unei pagini cu cuvintele-cheie specifice, bazate pe termenii utilizati in ancora link-ului.

3

Penalizari Google

Ancora este textul vizibil in cadrul unui link, pe care utilizatorul poate da click ca sa ajunga pe alt site. Cu cat textul ancora este mai relevant pentru pagina la care face trimitere, cu atat e mai simplu pentru utilizator sa navigheze si pentru Google sa interpreteze si sa indexeze continutul paginii respective.

4

Campanii de advertoriale

O penalizare Google presupune o scadere brusca de trafic si de pozitionare in motorul de cautare. Exista numeroase motive pentru care Google poate penaliza un site, printre ele se numara continutul duplicat, backlink-urile spam, link-urile ascunse in pagina, densitatea prea mare de cuvinte-cheie s.a.

5

Erori

O campanie de advertoriale este printre cele mai eficiente forme de publicitate. Postand articole originale si interesante in cele mai vizibile locuri de pe internet – pe ziare online, bloguri de nisa, site-uri locale, portaluri mari – site-ul capata notorietate si o pozitie superioara in motoarele de cautare.

DETALII DE CONTACT

Luni-Vineri
9:00 – 17:00
Adresa
BULEVARDUL CAROL I 58, BUCURESTI
Email
info@seo-factory.ro